Het Kroatisch Nationaal Bureau voor Toerisme is verhuisd.

Sinds kort hebben de lokale kantoren van het Kroatisch Nationaal Bureau voor Toerisme in België en Nederland een nieuw thuis. Ivan Novak, directeur van de Benelux, zal samen met zijn medewerkers Dalibor Soldan (België) en Branka Huljev (Nederland) travel professionals en de pers in de nieuwe kantoren ontvangen.

Brussel, België

Cours Saint-Michel 100, bte 10 1040 Brussel

Mail: Be@infocroatia.net Tel: +32 (0)2 265 79 17

Medewerker : Dalibor Soldan

Amsterdam, Nederland

A.J. Ernststraat 199 1083 GV Amsterdam

Mail: NL@infocroatia.net Tel: +31 (0)20 661 6422

Medewerker : Branka Huljev

Klanten die meer informatie willen over de reisbestemming Kroatië kunnen een mail sturen naar Be@infocroatia.net of NL@infocroatia.net, ofwel telefoneren naar +32 (0)2 265 79 17 (BE) of +31 (0)20 661 6422 (NL).

Voor meer informatie over Kroatië en hulp bij het plannen van hun reis, kunnen klanten ook terecht op de website en de facebookpagina van het Kroatisch Nationaal Bureau voor Toerisme.

Over Kroatisch Nationaal Bureau voor Toerisme

Over Kroatië

Kroatië heeft een uitgestrekte kustlijn langs de Adriatische Zee, op slechts een steenworp afstand van Centraal-Europa. Het land beschikt over een rijk cultureel erfgoed. De geschiedenis in combinatie met de jeugdige geest en de bruisende energie maken Kroatië tot een onweerstaanbare bestemming voor mensen die op zoek zijn naar diversiteit. Adembenemende natuur, talloze stranden, een rijk gastronomisch aanbod, avontuur, sport en wellness – Kroatië is het hele jaar door de moeite waard om te bezoeken. Verken bijvoorbeeld de oude vestingstad Dubrovnik, die op de werelderfgoedlijst van UNESCO staat, bezoek de verschillende eilanden van de Split-archipel, ga op truffeljacht in Istrië, ga paragliden over de Plitvicemeren, ontdek Zagreb en zijn oude smalle straatjes en verborgen steegjes, ga vogels spotten in natuurpark Kopački rit, feest de hele nacht door op het strand Zrće in Novalja of geniet van een heerlijk ontspannen dagje met het hele gezin op het strand Zlatni Rat: Kroatië biedt werkelijk voor elk wat wils.

Ga voor meer informatie over dit prachtige vakantieland naar http://croatia.hr/nl